פפרדלה

בלב מתחם עתיק ומהמם, בעיר צפונית מלאה בהיסטוריה, נמצאת מסעדה איטלקית בלתי רגילה שבמהלך השנים הפכה להיות גם מקום אינטימי לאירועים.

בלב מתחם עתיק ומהמם, בעיר צפונית מלאה בהיסטוריה, נמצאת מסעדה איטלקית בלתי רגילה שבמהלך השנים הפכה להיות גם מקום אינטימי לאירועים.


בית שאן, היא עיר שרוב החיים במרכז מכירים רק בשם או שביקרו בה בטיול שנתי כזה או אחר. אבל, בשנים האחרונות הפכה העיר להיות מרכז קולינרי מתקדם ומבוקש.

לפני כ 5 שנים הקימו בה את פפרדלה. מסעדה איטלקית מיוחדת במינה, מלאה בטעמים ואוכל שגם התושבים המקומיים וגם האורחים של העיר, לא שוכחים.

היוזם של המסעדה הוא השף אלירן כהן. יליד העיר שנולד וגדל בבית מרוקאי מסורתי  ובו ספג את הריחות והטעמים. המטבח של אימא היה עבורו הבסיס לעולם הבישול. בצעירותו עוד ניסה את מזלו כמוזיקאי בתל אביב ולמחייתו עבד במסעדות שונות בעיר. הוא למד בישול מודרני, ובשלב מסוים, בחר לחזור לעיר הולדתו בית שאן, ולהביא לה אמירה קולינרית משלו.

את הפסטות הוא מכין בעבודת יד. על הטריות של הדגים, הירקות וכלל חומרי הגלם לא מתפשרים בפפרדלה והם תמיד טריים ואיכותיים.

טעם האוכל נשאר עוד ועוד,  והסועדים באשר הם, חוזרים שוב ושוב.

מסעדת פפרדלה נמצאת במתחם סראייה בעיר ומכילה כ 120 מקומות בחורף ובקיץ,  עד 150 אורחים מאושרים.

המקום הוא מוסד קולינרי לתושבי הצפון והפך להיות גם חלק בלתי נפרד של אלו המבקרים בעיר והקסם של העיר בית שאן, ההיסטוריה והשילוב הקולינרי המשובח, מביא גם תושבים מחוץ לעיר לעשות בפפרדלה את האירועים המיוחדים שלהם.

אז אם אתם חוגגים  ארוע כמו ברית/בר/בת מצווה או אפילו חתונה ובא לכם משהו אינטימי במקום מדהים ביופיו ההיסטורי ושישאיר את האורחים שלכם עם זיכרון טעים במיוחד, פפרדלה,  האיטלקיה שבבית שאן, מקום שהוא לא רק לצפוניים...

ואם תהיתם לגבי שעות הפתיחה, המקום פתוח מדי יום החל מהשעה 17:30 בערב ובמוצ״ש, מצאת השבת.

אל תשכחו שאם אתם בטיול באזור או סתם בא לכם לנסוע לצפון וליהנות מאוכל משובח, כנסו לפפרדלה, בטוח שתיהנו.


בתיאבון :)