קופינאס Kofinas
  • phone‏09-7722672‏
  • addressהשיבולים 3, צור משה


שווה לבדוק

כשקופינאס פגש את ולנטינוס

מסעדת קופינאס חוגגת את חג הולנטיין עם תפריט ספיישלים מלא אהבה מהמטבח האיטלקי ים תיכוני.

מסעדת קופינאס השוכנת במושב צור משה מציינת את יום האהבה בערב רומנטי וקסום במיוחד. במהלך הערב יוגשו מנות ספיישל מושקעות מעשה ידי השף ירון שנבל, המפגישות חומרי גלם איכותיים ממיטב התוצרת המקומית עם פרשנות וטאץ' מקוריים ויצירתיים.


בתפריט הספיישלים תוכלו למצוא מנות מעוררות חשק ותיאבון דוגמת פוקצת קרצ'ופי קפרזה עם קרם ארטישוק, גבינת מוצרלה, עגבניות שרי, פרמז'ן ועלי בזיליקום (44 שח); מדליוני פילה בקר משובח עם פטריות פורטובלו, שימאג'י ושמפניון ופרחי אספרגוס קריספיים ברוטב מעודן של יין לבן וחרדל דיז'ון (135 שח); מנה ים תיכונית ובה אטריות לינגוויני, פיסות סלמון, בצל, עגבניות שרי, חמאה, אפונה, שמנת, ציר ירקות, תרד, גבינת פרמז'ן ועלי מיקרו אפונה (72 שח) לצד התפריט החגיגי יוגשו גם קוקטיילים מהפנטים הנרקחים על הבר של קופינאס, וביניהם PINK MALIBU – וודקה, מליבו, מחית פירות יער וסאוור;PASSIONATA - מיקס קאריבי של טקילה, מחית מנגו, פסיפלורה וסאוור; וגם קוקטיילים קלאסיים ואלמותיים כמו סנגריה חמה ובה יין אדום, וויסקי, תרכיז תפוחים, מיץ תפוזים, ליים, תפוחים טריים ומקל קינמון. 


אלו שחייבים לסיים את הארוחה עם ביס מתוק ישמחו להכיר את "החיים שלנו תותים" – קינוח ספיישל ובו שכבות של קרם וניל עשיר עם שערות קדאיף קריספיות, טוויל שקדים קרנצ'י, קרמל ותותים טריים (41 שח). לרגל יום האהבה, יעוטר החלל הנוסטלגי והמרהיב של קופינאס בקישוטים לבביים, ואת האוירה תשלים כמו תמיד הגינה הטובלת בירוק, התאורה הרכה והמזמינה, והמוזיקה הנעימה שברקע. השיבולים 3, צור משה | 09-7722672