לה סרדין
  • phone08-6767488
  • addressטיילת מלון לגונה 1, אילת


שווה לבדוק

לה סרדין - פנינה קולינרית באילת

הקיץ בעיצומו ואלפי ישראלים פוקדים את עיר הנופש הדרומית. היכן כדאי לסעוד בעיר הכי שוקקת חיים, צעירה ותוססת בישראל? המלצה חמה (תרתי משמע) מהמערכת

אח.... אילת אילת...עיר הנופש הכי ישראלית שיש! שוקקת חיים, צעירה ותוססת, רוויה באטרקציות ובאנשים מכל הסוגים, הבאים להנות מקרניה החמימות של השמש המלטפת, לשכשך את רגליהם במים, לצלול לתוך הרפתקאות ימיות ויבשתיות ולהנות מכל מה שהעיר הקסומה מציעה.


באם אתם תושבי המקום או תיירים או שסתם כך פתאום מצאתם את עצמכם באילת, זרוקים באיזה במלון משודרג או משתרעים על חוף הים, מתישהו, בשעות הבוקר, בצהריי היום או סמוך לשקיעה, הבטן תיתן את אותותיה וקרקורי הרעב יתחילו את נגינתם, הלא כל כך חרישית, בלשון המעטה. זה הזמן לאכול...  טוב, בואו נודה.... אם אין לכם מצפן מסעדות או המלצה מחברים, אתם עלולים פשוט ללכת לאיבוד בתוך מטר המסעדות ומגוון האפשרויות האינסופי - מאוכל רחוב ועד למסעדות הכי יוקרתיות,,,,  טעות אחת במרחב הקולינרי שלך ואתה עלול לבאס לך את היום, כי אין כמו אוכל טוב להרגיע בטן רעבה. אז היכן סועדים וממלאים את כרסנו בכל הטוב של ארץ זבת חלב ודבש????

בטיילת המלך שלמה, בקו המלונות, מתחת למלון לגונה, שוכנת לה מסעדה מדהימה "לה סרדין", מסעדת בשרים ודגים.  המסעדה נמצאת מול חוף ים מרהיב עם בריזה משגעת, בנוף עוצר נשימה כשהניחוחות המשכרים של הים מתמזגים באופן מושלם עם מנות הדגים הטריים.

בכניסתנו למסעדה, עוד לפני שהתרווחנו בהנאה על מושב נוח ונעים למגע, מקבל אותנו בשמחה צוות מסביר פנים ואדיב, שגורם לנו להרגיש ממש כמו בבית ועל השולחן מחכה לנו כבר פלטת סלטים צבעונית ומרשימה. אכן, מעטות הן המסעדות שאפשר לעבור בהן חוויה מושלמת עוד לפני הביס הראשון, עוד לפני שהחיך פגש  בפלאי הקולינריה המקומית. מלבד חווית האירוח היוצאת מן הכלל, הציוריות המרשימה של המנות בתפריט הינה חוויה בפני עצמה!!  המנות מעוצבות ומשורטטות כבמכחול ביד אומן, בדיוק מרשים ומעורר השתאות. יכולתי לשלם על מנה ורק לבהות בה ולהתרשם מססגונה הייחודי, כמו בציור של המונה ליזה... לדוגמא - מנות הדגים העשויים במידה המושלמת כאשר העדינות והלבנבנות של הדג נעטפת במרקם צבעוני ומונח בכלי הגשה מעוצב להפליא. המנות מוגשות בצלחות לבנות ומרשימות, מה שמדגיש את מניפת הצבעים ונותן נופך עמוק ומיסתורי לסערת הטעמים שבצלחת.


לאחר שהתמוגגנו מהויזואליות של המנות, הגיע זמן טעימות :)

וגם כאן זה המקום לשבח את המלצרים, אשר שולפים בחן את בקיאותם הראויה לשבח במנות התפריט ומתאימים את המנה וטעמיה לרצון הסועד.

הדגים במסעדת לה סרדין טריים, עסיסיים, מתובלים בעדינות ובמידת העשייה המושלמת. מהמומלצים שביניהם: דג לברק שלם בגריל עם רוטב לימוני מרענן, או דג אפוי עם רוטב חמאה, יין ושום. מומלץ גם לנסות המבורגר דג בלחמנייה, המוגש עם צ'יפס איכותי או פילה דניס טעים ומשביע.


ב"לה סרדין" יש מענה לכולם: מנות ילדים מפתיעות מעל המצופה, מנות ראשונות מבריקות וקלילות ובעיקריות תוכלו להנות גם מבשרים עסיסיים, ביניהם מדליוני פילה נימוחים בפה, בתוספת תפוחי אדמה קטנים ומטריפים, או ההמבורגר הביתי האגדי!

המסעדה כשרה וגם ידידותית לצמחוניים, עם אפשרות למנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן. מקווה שהשארתם מקום לקינוחים שמימיים ומושחתים, בהם תמצאו את "טהרת השוקולד" קינוח מפנק ברמות!! ואם תרצו, תוכלו לשלב אותו עם קוקטייל ביתי מעולה!  


מסעדת לה סרדין הוקמה כדי להסב הנאה אמיתית לאנשים ומתוך אהבה ורצון להביא משהו קצת מעבר....ואכן ניכרת התעניינות אמיתית ברווחת הסועדים וזה לא מובן מאליו. בעל הבית עצמו יוצא לפעמים אל הלקוחות ודואג לשביעות רצונם.

בפעם הבאה שאתם מוצאים את עצמכם באילת...אתם יודעים כבר היכן אוכלים..😉