עזרא
  • phone077-9978113
  • addressיד חרוצים 14, ירושלים


שווה לבדוק

עזרא - אירועי בוטיק בירושלים

מסעדת הבשרים של ירושלים מרימה אירועים בלתי נשכחים מלאי אוכל טוב ואווירה תוססת במיוחד. בטוחים שאתם מוכנים לכל הטוב הזה?

אירועי בוטיק במסעדת הבשרים של ירושלים

מסעדת עזרא הכשרה שברה שיאים והפכה לעמוד תווך בקהילה הירושלמית תוך מספר חודשים בלבד. המסעדה הוקמה בשכונת תלפיות בשנת 2017 עם חזון להעשיר את כל אוהבי הבשרים באוכל טוב עם אווירה אינטימית ואקסקלוסיבית. כיום, החלום הפך למציאות אי אפשר להגיע אל המסעדה בלי להזמין מקום, והטעמים הטובים שלה משאירים בכם טעם של עוד בכל פעם מחדש.

בשנים האחרונות המסעדה הוסיפה להשתדרג, וכיום היא עורכת אירועי בוטיק עד ל- 150 איש, הכוללים את המנות הטובות והטריות ביותר מהמרכיבים האיכותיים ביותר בשוק.


אירוע השנה במסעדת עזרא

מסעדת עזרא בניהולו של מומחה האירועים שי עזרא מתגאה לערוך אירועים יוצאי דופן ולרבות ימי הולדת, בר/בת מצוות, בריתות ואירועים עסקיים מכל המינים והסוגים.

האירועים מלווים בתפריט אוכל מכל טוב הכולל את הבשרים הטובים ביותר של המסעדה, כמו גם מבחר של סלטים טריים עשירים בטעמים מהמטבח המזרחי האותנטי שכולנו מכירים ואוהבים. כל המאכלים במסעדה מיוצרים מהמרכיבים הטריים והטובים ביותר בארץ, ומשאירים בכם טעמים שתזכרו במשך שנים רבות.

במסעדת עזרא אפשר להבטיח שהשמחה תהיה גדולה והריקודים ימשיכו גם עד לשעות הקטנות של הלילה. אזור המסעדה כולל שפע חניה שיהיה קל להגיע וליהנות מהרגע שבו האירוע מתחיל. מגיעים למקום ומתלהבים מכל היופי וההתרגשות שאולם האירועים היפה של מסעדת עזרא משרה על כל אורח ואורחת.

ניתן לערוך אירועים במסעדה בשעות היום והליל, וליהנות מאירוע בלתי נשכח עם מוזיקה מקפיצה שעושה שמח לכל המי ומי.

להזמנת אירוע לחצו כאן

תמיד אפשר לפתוח שולחן

זה כבר ברור שאחרי האירוע יישאר בכם טעם של עוד לבשרים של מסעדת עזרא. בדיוק בשביל זה המסעדה פתוחה מראשון עד חמישי ומציעה תפריט עשיר הכולל כמות עצומה של בשרים וסטייקים ברמת עלית.

כל שיש לעשות הוא להזמין מקום ולהגיע אל המסעדה, בעל המסעדה שי עזרא כבר ידאג לפנק אתכם.


מתגעגעים לבשר אמיתי ויוקרתי עם ריח שאי אפשר לשכוח?!
 מסעדת עזרא כאן לעשות לכם שמח באירוע שלכם ובימי חול. ממליצים להזמין מקום!


עזרא, יד חרוצים 14, תלפיות ירושלים, 077-9978113