פאפוס Paposs
  • phone08-9767433
  • addressקלמן גבריאלוב 38, רחובות


שווה לבדוק

פאפוס

מסעדת "פאפוס" באזור התעשייה רחובות, אוכל מעולה במחיר הכי טוב שיש!

מסעדת "פאפוס" אשר שוכנת לה באזור התעשייה אשר בעיר רחובות מתמחה בגרסה הישראלית ל"פאסט פוד" – שזה כולל ימבה בשרים שונים בלאפה / פיתה / בגט או צלחת, כמו שיפודי פרגית, שניצלים, שווארמה, קבבים, נתחי עוף, מעורב ירושלמי ועוד, וגם חומוס, סלטים, ובקיצור... המטבח המקומי כיד המלך.

אבל על כל זה נרחיב בהמשך. 

מה שמייחד את "פאפוס" באזור התעשייה ברחובות, הוא שמעבר למעוז מזון מהיר, הרי המדובר במסעדה חגיגית לכל דבר ועניין, עם ספות ישיבה להתרווח בהן, תאורה מרשימה ואזור רחב ידיים, כך שתרגישו בנוח להפוך את הסעודה למאורע, במקום פשוט לחטוף את המנה ולהמשיך בדרככם.

המנות מוגשות גם בצלחות מהודרות, כך שמנת השווארמה או הפלאפל הקלאסית, תוכל לקבל נופך יותר חגיגי ופחות יומיומי אם תרצו.

המקום, המעוצב באופן מודרני וחמים, מארח פגישות עסקיות, דייטים, חגיגות ושמחות, סטודנטים שמגיעים ללמוד עם הלפטופ, והשמיים הם הגבול.


 

אם כל הטוב הזה לא מספיק, קיימים גם אירועי ערב במקום, כאשר ניתן לסגור את המסעדה החל מהשעה 20:00 לאירועים החל מ25 איש ועד ל50 איש, להנות מתפריטים המותאמים לשמחה שלכם, ומשלל אטרקציות כמו מערכת בידור, מוסיקה ועוד.

 

אך בימים כסדרם תוכלו למצוא ב"פאפוס" מנות כמו...

שיפודי פרגית / חזה עוף / שיפודי קבב בקר – כבש / אנטריקוט / פלאפל / שניצל / מעורב ירושלמי... לבחירתכם, בצלחת לצד מנת צ'יפס, 2 תוספות חמות וסלטים לבחירה;

ניתן לבחור כל אחת מהאופציות הנ"ל ולאכלן בבגט / לאפה או פיתה, ואפילו בתוך סלט, להזמין ארוחה משפחתית לכל השולחן ועוד.

לצד המנה תוכלו להנות מצ'יפס קריספי / אורז לבן / פירה גדול / ספגטי ברוטב עגבניות / סלט ערבי קצוץ / חומוס / טחינה... ושלל סלטים צבעוניים!

כמו כן ניתן להזמין מנות חומוס / טחינה עם שלל תוספות אהובות, כמנה ראשית נפרדת.

מגוון שתיה קלה לבחירתכם להוריד את כל הטוב הזה בגרון, גם בנמצא. 

"פאפוס" באזור התעשייה רחובות - אוכל מעולה במחיר הכי טוב שיש!