טורו פרימיום
  • phone077-9974230
  • addressדרך הדרום 20, קרית גת


שווה לבדוק

טורו פרימיום קרית גת

מותג ה"טורו" המיתולוגי מגיש לכם את הטעם הבשרי המוכר והאהוב, רק באריזת מסעדה מהודקת ויוקרתית

ברחוב דרך הדרום 22 שבפאתי קריית גת, שוכנת לה מסעדת "טורו פרימיום" החדשה והדנדשה, שגם עושה לכם חיים קלים כאשר הגישה אליה היא ממש 3 דקות מכביש 6.

בלב מתחם הבילויים "איי-סולומון" היוקרתי, הרגוע ורחב הידיים, שכולל חניה חינמית בשפע... 

קמה לה לפני כחודשיים המסעדה, שמהווה שלוחה מהודקת ויוקרתית ל"שווארמה טורו" המיתולוגית הידועה בעיר. 

המטרה היא לתת לסועדים אפשרות נוספת להנות ממנות בשריות, בין היתר, באווירת מסעדה רשמית, מבלי לוותר על הטעם והאיכות האהובים.

המקום כולל מרפסת חוץ, מפלס פנימי, וכן אזור "טייק אוואי", ומעוצב בצבעים חמים ומזמינים, טובלים בעצי זית וצמחייה.

כבר עכשיו נספר לכם שאירועי בוטיק נערכים עד 50 איש, בדמות ימי הולדת, אירוסין, בר ובת מצוות, וכל חגיגה הבאה לטובה; שיאובזרו במערכת תקשורת חכמה, מקרן, הגברה ועוד.

התמחותה של ה"טורו" היא בשרים כמובן, הנצלים על גריל פחמים שמעניק להם טעם מעושן – להשתגע... הכל תחת כשרות רבנות קריית גת.


אך לא רק בבשר עסקינן, כאשר מנות דגל כמו חומוס הבית, העשוי מא' ועד ת' בהכנה ביתית יומיומית, נחטפות כמו לחמניות חמות. או כמו לאפות מהבילות על הטאבון, יותר נכון לומר, כאשר ה"טורו" מציע גם לאפות לניגוב המוכנות במקום לפי דרישה!


מנות נוספות כוללות קובה בורגול, קובה לבנונית, עראיס, פסטיית בצק עלי פילו ממולאת בכבדים, 14 סוגי סלטים טריים שנחתכים מידי יום, כאשר על כל גזרה אמון שף שונה – שף לסלטים, שף לחומוס, שף בשרים – גריל ושווארמה, ועוד.

כאמור, השווארמה המפורסמת של ה"טורו" נוכחת גם בגזרת המסעדה ומושכת את הקהלים הנאמנים החוזרים אליה מזה כעשור. היא כוללת את שני הסוגים – שווארמה פרגית והודו.

סטייק אנטריקוט, סטייק פילה, שיפודי עגל וכבש, שיפודי קבב, פרגית, לבבות, מעורב ירושלמי, כבד אווז, שקדי עגל... הן רק חלק ממבחר אימתני שיספק כל קרניבור שייכנס בשערי המסעדה! בתוספת מנות צד כמו מג'דרה, הום פרייז ועוד.

ואת אתם צמחונים, אל דאגה! אופציות צמחוניות למהדרין כמו החומוס המפורסם הכולל תוספות, ומבחר הסלטים, כמו גם חציל בלדי ועוד, ירימו גם לכם אחלה של ארוחה.

הקינוחים הם פרווה, מלבי, אצבעות חלווה, שוקולד שחיתות, עוגת טריקולד, להתענג.

שווה לדעת שכעת חלים מבצעים שווים על ההמבורגרים, ומחירים אטרקטיביים לעסקיות.


מסעדת "טורו פרימיום" – הטעם המוכר והאהוב, בעטיפה יוקרתית.