פאצו Pazzo
  • phone09-7418833
  • addressהיצירה 5, רעננה


שווה לבדוק

פאצו

פאצו פיצה שבלב רעננה תעשה לכם טוב על הנשמה עם מגוון אימתני באהבה מאיטליה

כשמדובר על אוכל איטלקי, לא פעם אנו חושבים על מזון מהיר כמו מקרוני&צ׳יז ודוגמתו, אך לפעמים עולות בחיכנו תמונות מ״פיצרייה בר״ שבנאפולי, ועוד... אז קפצנו לאזור התעשייה של רעננה והשהנו את הטיסה לאיטליה!

הגענו ל"פאצו": פאב - פיצריה וגם מעין בר - פיצה מתוכנן, הכולל מפלסי חוץ, חצר ופנים. בחוץ שולחנות פיקניק ארוכים והבפנים הממוזג מקושט בתאורת אורות צבעוניים שמותאמת לשמחת החיים של הישראלים והאיטלקים גם יחד. 

הקטע של "פאצו" הוא הפיצה, ולחיזוק הרווחנו גם בירות בשלל טעמים, קוקטיילים יחודיים למקום ומנות צד שעומדות בפני עצמן, והכל במחירים שפויים, בלב רעננה!

חגיגות אווז ופפרוני, ארטישוק א-לה רומנה, בטטה וגבינות ואפילו חלמון לניגוב הן הפיצות הכוכבות של הערב. ובגזרת הטיפה המרה: "מלכה" מהחבית לבן זוגי, וקוקטיל ״פאנקי fruit ״ עבורי; מרענן וקליל, וכולל ג׳ין, קאמפרי, פסואה שזה ליקר פסיפלורה, תפוזים ולימון. נמזג לכוס רגל גבוה ואצילית וצבעו ורדרד מעוטר בעלה נענע. אח״כ הגיע סלט רומאי של חסה מוצפת פרמזן, קורטונים הום - מייד וצלפים מטוגנים! והטוויסט - אצבעות טמפורה החופנות בתוכן ארטישוק משגע, ברוטב קיסר משובח. טרפנו את המנה בהנאה. 


משמעות המילה "פאצו", בתרגום לאיטלקית, היא ׳משוגע׳, משמעות אותה ממחישות הפיצות המקוריות המוגשות במקום, כמו למשל "ביאנקה א-לה רומנה": מוצרלה, חזה אווז, חלמון ביצה וקרם פרמזן... או ה"דולסה" עם הערמונים, בטטה צלויה ופטה... ו"פורמז׳י פסטו": הכוללת מגוון של תרד, פסטו וריקוטה מהממת, אותה בחרנו פה אחד וחיסלנו בשניים. 


השיא של כל ביס היתה ההבנה שאת כל חומרי הגלם עד הפרט האחרון מכינים במסעדה. מרוטב ה"פאצו" האיטלקי החריף של הבית, הפסטו האוריגינלי ששולב עם קרם פרמזן על הפיצה שלנו, הבצק הדק והמדוייק, הכל נעשה במטבח השף אליו ניתן להציץ דרך חלון ולגלות את מלאכת הכנת הפיצה, כשהעומלים עליה עוטים סינרים אדומים וכובעים. אין מה לומר, המקום אותנטי ומחמם את הלב. 


והנה פרט משגע נוסף: בכל יום "משתגעים" ב"פאצו" - כך ביום א נהנים מ״יום ללא תחתית״, חבילות או דילים מ 79 ש"ח לפיצה ויין (שרדונה/קברנה) ללא הגבלה, דיל לנהגים שבינכם לפיצות וקוקטלים ללא אלכוהול, ודיל 88 ש"ח לפיצה ובירות ללא הגבלה, כדי שתכירו את מגוון הפיצות ותוכלו לטעום את מרביתן כי גם ככה קשה לבחור. 

בכדי להמשיך ולפנק, יום ג' הוא ״יום המרקטו״ כאשר המקום הופך לשוק לילה. בחוץ עגלת רוכלים מוארת שהופכת לעמדת די ג׳יי שמנגן מוזיקה אורבנית – צוענית, וזורק אתכם הרבה מעבר לגבולות רעננה.

במקביל מתנהל שוק פיצות, פיצות בשר, פוקאצת מרגז, קוקטילים בקנקנים שהגה ורקח איציק האחמ״ש ומנהל הבר. כמו גם את הלמונצלו המקומי שמוכן במקום.

אם כל זה לא מספיק, בימי שני עד חמישי בשעות 18:00 – 20:00 מתקיימת "האפי אוור" הכוללת 50 אחוז הנחה על הפיצות והאלכוהול! שזה כבר, בואו, לפנק לפנק לפנק.  

קינחנו במתוקים, שנכון יותר לקרוא להם כאן "שחיתות"... "פאצו פאי" שעשוי מפורמולת בצק הפיצה שממולא בשוקולד לבן ורוטב דובדבני אמרנה, מחולק לקוביות, מעליו חוטי שוקולד לבן ומקופלת בשני צבעים, חתוכה לחתיכות שנמסות בפה.

אם כל זה לא מספיק, טוב לדעת שבמקום חניה בשפע.

לסיכום: "פאצו פיצה" היא פצצה של ממש!