בליקר בייקרי חדרה

הכל במקום אחד! ה"בליקר בייקרי" אשר בחדרה מציעה שפע בחירה של אוכל מדויק שממלא את הבטן ושומר על הכיס

ה"בליקר בייקרי" אשר בחדרה, היא מסעדת ביסטרו החולשת על מגוון רחב ביותר של קהלים ונישות קולינריות, הממוקמת ב"מתחם מיקס" המקומי, ומציעה מבחר גדול לכל סועד שיבוא בשעריה.

שווה לדעת שבקרוב ייפתח מעליה גם "סינמה סיטי" חדש, ככה שבכלל הסתדרתם לבילוי מקיף – והכל בלוקיישן אחד.


פינה שמשית עם דק חיצוני לישיבה באוויר הפתוח, כמו גם מתחם פנימי מרווח יקבלו את פניכם.

ניתן להגיע למקום לארוחות בוקר עשירות לפותחים את היום, ארוחות צהריים ועסקיות לכל המשפחה, כמו גם לדייטים בערב, או לישיבה כיפית על הבר – הכל מהכל.


כבר עכשיו נספר לכם שאירועים פרטיים נערכים במקום עד 40 מוזמנים, ויארחו כל סיבה למסיבה. בנוסף, מקיימת ה"בליקר" הופעות חיות מוסיקליות של אמנים שונים במקום, כדרך קבע.


עכשיו תפתחו כפתור – 

כאמור, התפריט אימתני ומציע מגוון רחב של אפשרויות מגרות, כאשר המיוחד בבליקר הוא ההיצע של מנות שנשמעות גורמה, אבל גדושות בגודלן ובלי לקרוע את הכיס.


כך למשל תוכלו להנות ממנות פתיחה כמו פלאפל תרד ופרמז'ן על מצע גבינת שמנת, חצילים בטמפורה, חציל קלוי עם טחינה וסלסת עגבניות...

ארוחות בוקר כמו ארוחת "אחרי הגשם" – המורכבת על בסיס לחם בריוש עתיר בחמאה, עם פטריות שמפיניון ופורטבלו, חלומי המוקפץ ביין לבן, שתי ביצי עין רכות מעל, וסלט ירוק; או ארוחת "בוקר אירופאי" המורכבת מטוסט מסקרפונה עם קרם תרד וקרם פלפלים, ביצי עין, גבינת פטה ושקדים מולבנים; בין היתר.


בגזרת הפסטות תוכלו לזרום על ניוקי פטריות וערמונים ברוטב שמנת ושמן כמהין;

או להנות ממנות עיקריות כמו המבורגר 220 גרם בליווי צ'יפס ותוספת לבחירה (כמה פשוט ככה מוצלח); פילה סלמון ברוטב חמאת שום; שניצל 220 גרם עם פירורי לחם מתובלים; טורטליני גבינות ותרד; ועוד.

בכדי לקנח, נסו את פאדג' השוקולד החם שמוגש עם קצפת וגלידה – להתענג; או לכו על פאי הלימון על בסיס בצק שקדים עם מרנג לימון למעלה; טריקולד – 3 שכבות של מוס שוקולד, לבן, חלב ומריר; פנקייק אוריאו; ועוד. מתוק מתוק.


שווה לשמוע על גזרת המשקאות המיוחדים, המתחלפים ב"בליקר" מעונה לעונה. בקיץ מחכים לכם שילובים מרעננים, ובחורף – משקאות מנחמים שמרגישים כמו בית.

הקיץ הזה, תוכלו לנסות את מילקשייק הבוטנים, מילקשייק הטריקולד, סורבה פירות של תות, תמר ופירות יער עם נענע, סורבה של פסיפלורה ומנגו, ועוד!


בגזרת הטיפה המרה תוכלו לסגור את היום על הבר עם אלכוהול משובח תוצרת חוץ, לרבות מותגי וויסקי, ג'ין, וודקה, רום, קמפרי, למברוסקו, קאווה, יינות מגוונים, בירות הישר מהחבית או מבוקבקות, וכל העולה על רוחכם.

שווה לדעת כי מתקיים מבצע מיוחד לחודש אוגוסט, במסגרתו תקבלו 1 + 1 על מנות הפסטה בין 12:00 ל17:00, זאת בנוסף למבצעי העסקיות הרגילים בימים א' עד ה' בין השעות הללו.


בליקר בייקרי חדרה – השאלה היחידה שנותרה היא מה לבחור מבין כל השפע הזה!