סקיי לאונג' Sky Lounge

המיקום: פתח תקווה, הנוף: תל אביב, ההרגשה: ניו יורק.

המיקום: פתח תקווה, הנוף: תל אביב, ההרגשה: ניו יורק.


בתור תושבת פתח תקווה לשעבר, מאוד התרגשתי לשמוע שפתחו פה מלון חדש! ה"פרימה לינק".

ולא סתם, אלא מלון עסקים בלב מרכז ההייטק עם בריכה ובר-מסעדה שווה.


הגענו למקום, עלינו לגג ושם, מסביב לבריכת המלון בקומה ה-19, הוקם בר-מסעדה מעוצב על רקע נוף מרהיב ובריזה המתבקשת לימי הקיץ החמים: ה"סקיי לאונג'".


המקום מציע תפריט פיוז'ן-אסיאתי, מטבח קליל ולא מתיימר עם מנות טעימות בתיבול אסיאתי המורגש ברוב המנות ובבר תמצאו קוקטיילים לשעות הערב שמתלבשים נהדר בסוף יום עבודה ומצדיק את שמו כבר קוקטיילים המגיש מגוון רחב.

כנהגת הזמנתי את "קוקטייל הנהגים" – קוקטייל ליצ'י וחמוציות, שהרגיש אלכוהולי אך נטול אלכוהול לחלוטין. בן זוגי הלך על ה-"גרין ג'ין", ג'ין המוגש עם סלסולי מלפפונים ירוקים שהיה טעים מאוד.

כשהתיישבנו בבר, קיבלנו מיד צלוחית הנראית כעוגיות קריספיות אך בביס הראשון הבנו שמדובר במשהו אחר, מה שאותת על פתיחה מצוינת לערב: אלו "קרקרים" המשלבים אצות, קינואה ותערובת ג'אלה – חריפים וטעימים (המלצה שלי, המתינו למשקה ושלבו אותם יחד).

המשכנו במיקס פיקנטי: שילוב מעולה של קשיו, שקדים ובוטנים אפויים בתנור ומתובלים בסויה, צ'ילי, שאטה גרוס וסאקה. לא הצלחנו להפסיק לנשנש אותם כל הערב.

גיוזת העוף ובקר שקיבלנו כמנה ראשונה התגלתה כמתובלת במרקם מדויק, מנה המשלבת את שני סוגי הבשרים ומגיעה עם חמוצים יפניים. המשכנו בבאו-בקר, מה שהתברר כמנה המנצחת של המקום: בשר רך ומשובח בבישול ארוך, מתובל היטב ומוגש בלחמניות מאודות ורכות כעננים המוגשות עם טחינה יפנית וחמאת בוטנים – מנת הבית ובצדק!


סלט הסקיילאונג' הגיע מעט חריף עם קינואה בשלושה צבעים ובטטות המוגשות בתיבול ייחודי בליווי פרי העונה (מלון ונקטרינה הפעם), שילוב הרכיבים התבררו כמנצחים. לקינוח הזמנו בר שוקולד – קינוח שוקולדי של שכבות נוגט קריספיות, קרם שוקולד בלגי ואגוזי לוז. מושלם. בכייף הייתי אוכלת עוד אחד אך יש גבול לכמה שאדם יכול לאכול...

המקום פתוח לקהל הרחב ומקיים גם אירועים –אופציה מצוינת לנוכח האווירה, הנוף והאוכל. ממליצה בחום, ובוודאות אפקוד את המקום שוב.

שיהיה לכם בתיאבון!