חומוס כהן
  • phone077-9973392
  • addressצה''ל 1, אשדוד


שווה לבדוק

חומוס כהן

חומוס כהן השוכנת באשדוד, היא מסעדה מלאה של ממש העורכת הופעות חיות ומאתגרת את כל מה שחשבתם על חומוסיות! בואו לצלילים וניגובים...

בלב אשדוד שוכנת לה מסעדת "חומוס כהן", שמהווה מסעדה ביתית – ישראלית לכל דבר ועניין, כך שאל תתנו לשם להטעות אתכם!

לאחרונה השתדרג המקום למסעדה בשרית, והמטבח, הכשר למהדרין, נוסע עם הצוות לפסטיבלי קולינריה קיציים שמתרחשים כעת, כך ששווה להיות עם היד על הדופק.

תוכלו להנות מקציצות בשר, קציצות דגים, דג מרוקאי, קוסקוס, ממלואים, שקשוקה ביתית המוכנה במקום, פלאפל, סביח, מגוון סלטים טריים הנקצצים במקום – כמו סלטי בריאות שונים, ובכלל מבחר גדול של מנות ביתיות... וכמובן, איך לא, החומוס המפורסם של המקום.

ארוחות עסקיות בימים ראשון עד חמישי מ10 בבוקר ועד 16:00 בצהריים ב38 ש"ח, עם אפשרויות של שדרוג ותוספות; כמו כן יש דילים מעניינים כמו עסקה ששמה "עולם" הכוללת מבחר של מנות חומוס, תבשיל ביתי, סלט, לימונדה, קינוח מלבי, למי שמגיע ממש רעב או רוצה לחלוק עם חברים, והכל בהזמנה אחת!

לחלופין קיימת עסקת ה"מאנץ' לילה", הכוללת מנת חומוס + ערק או בירה, ועוד.

 

מידי יום "חומוס כהן" עובר טרנספורמציה והופך ממסעדת יום המאכילה כל דורש, למעוז חיי לילה כיפי בו אפשר לנגב ולתפוס ראש בסבבה.

תוכלו להתרשם מאוסף עתיקות שעברו מדור לדור במשפחת בעלי המקום, כמו תקליטים, מסרטת וידאו, קומקומי וינטג', כלי בישול של פעם המוצגים לראווה... כאשר על הקירות מתנוססות תמונות של אגדות זמר ישראליות כמו זוהר ארגוב, יפה ירקוני, מרגלית צנעני, חיים משה, זהבה בן ועוד, כמחוות כבוד לזמר הישראלי הישן.

על אף שהמקום פתוח שנתיים וחצי בלבד, התחושה היא שפוסעים אל תוך פנינה של פעם, או כמו להכנס הישר אל המטבח המנחם של סבתא.

כך גם השירות החם והנעים, כאשר הלקוחות יכולים להרגיש חופשי לבטא בפני הצוות מאיר הפנים, כל בקשה, בדיוק כמו לחזור הביתה.

שלוחה טבעית של המסעדה היא המרפסת המגניבה, שופעת הצמחייה, המאפשרת ישיבה במפלס חיצוני נוסף למפלס הפנימי הביתי. הרבה ירוק ושמשיות מספקים אלטרנטיבת ישיבה כיפית בימי הקיץ החמים, וברור כי מדובר במסעדה לכל דבר ועניין, ולא באחת מהחומוסיות הרגילות שנתקלתם בהן. 

 

מוסיקה ישראלית מתנגנת ברקע כדרך קבע, והדובדבן שבקצפת הן ההופעות החיות הנערכות במקום. בכל יום חמישי בשעה 20:00 מתקיים פרויקט ששמו "צלילים וניגובים", כאשר "חומוס כהן" מקדמת אמנים צעירים ומוכשרים המקבלים במה המהווה להם הזדמנות נהדרת, ומנעימה את סעודת הנוכחים גם יחד. מה שנקרא – כולם מנצחים.

למעשה, ערבי האמנים הצעירים של המקום, הפכו לשם דבר, כך שאמנים מכל הארץ יוצרים קשר ומבקשים להגיע ולהופיע את הופעת הביכורים שלהם. זה הזמן לומר שאפו לבעלי המקום שמאמינים ביצירה חדשה! 

בכלל זאת ניתן לסגור את המקום לאירועים עד כ40 איש, כאשר ציוד הגברה מלא כלול, וכל העולה על רוחכם לקיום כנס, מסיבה, הופעה או הרצאה.

אם כל הטוב הזה לא הספיק, שתדעו שגם קייטרינג על הפרק, וניתן להזמין את המטעמים של "חומוס כהן" גם לאירוע החיצוני שלכם, עד כ60 מנות. קיימים גם משלוחים שוטפים לסביבת אשדוד.

חומוס כהן – הרבה מעבר למה שחשבתם.