חוויה של משתה בשרים

אל ג׳אוצ׳ו היא לא סתם מסעדה אלא מוסד של ממש עם טעם דרום אמריקאי אותנטי נתחי בשר טריים, איכותיים ולא פחות חשוב, כשרים. מהתמחות בטעמי בשרים על גריל הפחמים, ההנאה לא נפסקת עם חגיגה של טעמים בלתי נגמרים.

אילו היה ניתן להחזיר את הזמן לאחור, רבים מאיתנו היו רוצים לחזור לתקופות ולזמנים אחרים. כאחד שאוהב בשר, הייתי בוחר לחזור לתקופה של הבוקרים, במיוחד אלו הדרום אמריקאים שהיו ניזונים מבשר עגלי בקר בשדות המרעה הטבעי, כשהכל היה פשוט וטעים. נראה שזו הייתה חוויה לחיות בעת ההיא אבל... אנחנו במציאות של ימינו, מתקרבים לשנת 2020 וכדי לאכול נתחי בשר טריים, איכותיים ולא פחות חשוב, כשרים ובטח כאלו עם טעם דרום אמריקאי אותנטי, בחרנו להגיע למסעדת אל גאוצ'ו הכשרה בסניף בראשון לציון. 

קבלת הפנים של הצוות הנהדר הייתה אדיבה ולבבית. האווירה במקום מאוד חמימה. העיצוב נעים וברקע צלילי מוזיקה דרום אמריקאית בעוצמה שאפשר גם לדבר, ליהנות ואפילו להזיז קצת את הגוף. 

בתפריט יש מבחר גדול של מנות פתיחה ולאחר התלבטות לא פשוטה, הזמנו; קרפצ'יו פרוסות בקר דקיקות וטריות לצד רצועות צנוניות, פרוסות עגבניות שרי, כשמעל להכול, רוטב בלסמי ושמן זית ופרוסות של בגט קריספי, עליהן שמים את כל מרכיבי המנה וכך, נוצר שילוב טעמים מושלם עם רעשי קראנצ' בכל ביס וביס. היה המאפה הארגנטינאי המפורסם אמפנדה, ממולא בשר טחון לצד רוטב צי'פטולה; מנה שחובה להזמין ובנוסף, הייתה גם מנה נהדרת של פטריות פורטבלו ושמפניון, פריכות ועסיסיות, מוקפצות עם שום, בזיליקום ושמן זית ומוגשות הישר מהאש עם המחבת הלוהטת לשולחן הסועדים; מנה אליפות, טעימה ומומלצת במיוחד. כל אלו היו כמובן לצד לחם הבית הלוהט שיצא היישר מהתנור ומגיע עם הרטבים המיוחדים שכמובן גם כן, מכינים במקום.


את המנות העיקריות הזמנו בהמלצת המלצרית המקסימה עדי שפגעה בול בטעמים שרצינו:

לצד כוס יין אדום, התפנקנו בסטייק פילה עסיסי במיוחד; 300 גרם של בשר צלוי ועסיסי הנימוח על הלשון בכל ביס וביס. בנוסף, היה גם נתח מיושן ומשובח במיוחד של צלע אסאדו שהיה עשוי בצורה מושלמת  וכמובן, אי אפשר לשכוח את צלעות הטלה, החלק האהוב עליי במיוחד, הנתח הפופולארי ביותר בעל בשר רך ושמן ושלאחר צלייה קצרה על האש, הופכות להיות מושלמות בטעמן. כל המנות היו מצוינות. הבשר טרי ואיכותי, הגרילר מכין בדיוק לפי בקשת הסועד, ויוצר ארומה של טעמי בשרים על גריל הפחמים, הרגשה מושלמת  להנאה בארוחה. חגיגה של טעמים בלתי נגמרים. 

לצד כל המנות העיקריות היו תוספות  של דואט סלטניה פרובינציאל; פלחי תפוחי אדמה ובטטה בתיבול פטרוזיליה, אורגנו ושום, צ'יפס דרום אמריקאי, שעועית עדינה בשום, ירקות ותפוחי אדמה אפויים בתנור, מתובלנים ומלווים בריחות מטריפים וטעמים חרוכים וחריפים.


שלב הקינוחים באל גאוצ'ו הוא דווקא בסגנון האירופאי; ויטרינה מלאה בקינוחים מפנקים מלאים בשוקולד ופירות וטעמים של מיני יצירות מושלמות. הבחירה שלנו הייתה כדור גלידת וניל פרווה עטוף בשכבת שוקולד מריר שעליו מוזגים שוקולד חם הממיס ומשלב את כל הטעמים יחד; פינוק מלווה בהתפרצות רגש ללא שליטה בחיך. בנוסף, הייתה גם עוגת אוראו קפואה שהיא כולה יצירת שלמות של קינוח אליפות.

אז איך מסכמים ארוחת בשרים כשרה המשלבת פינוקים בכל שלב ושלב? במילה אחת, מושלם!

החל מהשירות הנהדר, איכות הבשר, הטריות של חומרי הגלם בכל המנות וכמובן הקינוחים המפתיעים, חוויה. 

המקום מכיל גם אפשרות לארועים קטנים וכולל חדר אירועים VIP.

אל גאוצ'ו הכשרה בראשון לציון, לכל שומרי הכשרות וגם למי שלא, שווה להגיע ופשוט ליהנות! בתיאבון ☺