לחזור הביתה

מסעדת "מי קאסה" אשר בקיבוץ גליל ים הפסטורלי, משלבת בריאות, טעמים, ומקום מפלט לצנוח אליו – גם יחד. התפריט כולו מוכן מאפס במקום, בייצור ביתי, מהמנות העיקריות ועד לממרחים ולפרטים הכי קטנים. הוא מורכב ממנות פשוטות ומדויקות, הנמנעות מהדאווין שעלול לבוא לידי ביטוי בסצנה, אלא מתמקדות בחומרי גלם איכותיים העשויים מעולה.

מסעדת "מי קאסה" אשר בקיבוץ גליל – ים הפסטורלי השוכן בפאתי הרצליה, היא מעוז בריאות, טעמים משגעים ומגוון להתפקע, טובל בירוק ונהנה מקהלים חוזרים ונאמנים.

הרעיון יצא לפועל לפני כ14 שנים ע"י איזידור, מייסד "מי קאסה", שרצה להאכיל את פיות אנשי ההייטק הרעבים בארוחות הצהריים בקיבוץ, והתפתח למסעדה אשר עושה גלים בכל האזור, ומושכת את כולם.

ההתמחות היא אוכל טבעוני, מפוצץ טעמים וחיוניות, והמקום פותח שעריו אף לבעלי כלבים, לילדים אשר נהנים ממגרש המשחקים הצמוד, ואף לבעלי המודעות הסביבתית – כאשר יש להתגאות באקולוגיות המוקפדת ע"י מנהלי המקום, שמשתמשים בחומרים מתכלים לניהול השוטף, נמנעים מייצור פסולת מיותרת, ועוד. שאפו.

למי שאינו טבעוני קיים מבחר מהמם לא פחות.

התפריט כולו מוכן מאפס במקום, בייצור ביתי, מהמנות העיקריות ועד לממרחים ולפרטים הכי קטנים. הוא מורכב ממנות פשוטות ומדויקות, הנמנעות מהדאווין שעלול לבוא לידי ביטוי בסצנה, אלא מתמקדות בחומרי גלם איכותיים העשויים מעולה.

ניר, בנו של המייסד איזידור, הוא השף הפעיל של המקום, אשר ממשיך את השושלת, ואחראי למנות הדגל, כמו למשל קדירת הצ'ילי קוקוס, המבוססת על קרם קוקוס, חמאת בוטנים, בטטה, עוף או טופו, קארי מדרס, כוסברה, והכל לצד אורז;

או חריימה דג טבעוני, שעשוי מקציצות טופו, אצות ים ותבלינים סודיים, על מצע של רוטב עגבניות, פלפל צ'ומה, כוסברה ולימון, מוגש לצד חלה קטנה, טורשי – חמוצי כורכום צהבהבים, וטחינה.

מיצים טריים נסחטים במקום משלל ירקות צבעוניים לבחירה, וקוקטיילים מפתיעים לא נשכחו מאחור.

ולקינוח, תוכלו להתענג על פאי לימון פיסטוק לדוגמא, עם שכבות של מרנג לימון, ג'לי הדרים וקרם פיסטוק, על מצע קראמבל חמאה. יאמי.

"מי קאסה" עורכת גם אירועים פרטיים במקום שיכול להכיל עד 150 אורחים ומורכב משילוב של חללים שונים וכיפיים המציעים אופציות ישיבה שונות, בפנים או בחוץ, בחצר או במרפסת. העיצוב אקלקטי ומעניין, והאווירה – שלוות עולמים, כאילו מנותקת מהעיר הסואנת. 


מי קאסה – ממש כמו לחזור הביתה.