טאיה Taya
  • phone09-7728878
  • addressהאופה 1, קדימה-צורן


שווה לבדוק

Love is in the plate

מסעדת טאיה חוגגת את ערב הולנטיינז עם ספיישלים צבעוניים ומלאי תשוקה מהמטבח האסייתי

מסעדת טאיה האסייתית שבקדימה, מציינת את יום הולנטיינז ב-14.2 בערב מיוחד ומפתה, המלווה בתפריט יצירתי ומעורר חושים. במהלך הערב יוצעו לזוגות החוגגים ספיישלים שובי עין וחך מעשה ידיו של השף ירון שנבל, אשר מפגישים כמו תמיד בין מנות דגל ממטבחים אסייתים מגוונים, כמו התאילנדי, הויאטנמי, היפני והאינדונזי, לבין טוויסט שובב ומקורי, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים שנבחרו בקפידה.

תפריט הספיישלים יכלול בין היתר מנות כמו: טרטר סלמון עם קרם אבוקדו, בצל סגול, שומשום שחור וקריספי כוסברה (52 שח); wok with me – ספיישל לוהט מהווק ובו אטריות מוקפצות עם פטריות שיטאקי, פטריות שמפניון ופטריות יער, בתיבול מעקצץ וממכר של קארי ירוק, סויה, ג'ינג'ר וכוסברה, וביצה עלומה מעל (63 שח); מנת יאם תאילנדי עשירה ובה קלמרי, שרימפס טמפורה, סויה, צ'ילי, ג'ינג'ר וקרמל דקלים (89 שח).

את החגיגה הקולינרית ילוו קוקטיילים מושקעים וצבעוניים מהבר של טאיה, שמהווים פרטנר מושלם לארוחה. בין שלל הקוקטיילים יחכו לכם מיקסים מעניינים כמו RED PASSION – קוקטייל מפתה של יין אדום, וודקה וניל, תפוז, דבש, נענע וקינמון; קיר רויאל – קוקטייל קלאסי ואהוב של קרם דה קסיס וקאווה; וגם BITTER PASSION – מיקס מסקרן של אפרול, מונין פסיפלורה, סודה ופלח תפוז רענן.

את הארוחה הרומנטית תשמחו לחתום עם שני קינוחים מתוקים ומפנקים במיוחד: דואט של תות ומרשמלו - מוס וניל אוורירי, תותים טריים, מרנג מתפצח ומרשמלו שרוף, או - TAYA BERRIES - קינוח מושחת במיוחד ובו מוס בטעמי וניל ושוקולד, שברי מרנג קריספיים, תותים טריים, שוקולד לוהט מומס, טוויל שקדים וטוויל פטל מעודן.

לרגל הולנטיינז תעוטר המסעדה בקישוטים לבביים ברוח החג, שיתכתבו עם הצבעוניות המהפנטת, המוזיקה הנעימה והתאורה הרכה והרומנטית.

להזמנת מקום: 09-7728878