שצ'ופק
  • phone03-5441973
  • addressבן יהודה 256, תל אביב


שווה לבדוק

שצ'ופק חוגגת 24

כמדי שנה בחודש פברואר מסעדת שצ'ופק חוגגת יום הולדת. השנה הגיעה המסעדה לגיל המכובד 24 ! לא פשוט להחזיק מסעדה כל כך הרבה שנים במיוחד בתקופה האחרונה, אך מסעדת שצ'ופק עושה זאת בהצלחה גדולה ובאהבה גדולה.

במסגרת חגיגות יום ההולדת של המסעדה, תוכלו להנות במהלך כל חודש פברואר מתפריט חגיגי המכיל מנות ראשונות, יינות וקינוחים במחיר מיוחד של 24 שקלים בלבד.

בין המנות הראשונות- קלמרי סגול על הפלנצ'ה, קרפצ'יו דניס, קלמרי ושרימפס מטוגנים ועוד.. בגזרת היינות תוכלו להנות מתפריט מיוחד הכלל בין השאר גמלא השמורה ויוניה שרדונה וגולן קברנה של יקב רמת הגולן ועוד.. לקינוח תוכלו להתפנק עם הבאוריה המפורסמת של שצ'ופק, קרם ברולה קומותיים או עוגת שוקולד חמה.

קצת על המסעדה:

לא הרחק מנמל תל אביב פועלת כבר 24 שנה מסעדת שצ'ופק. מעטים הם חובבי הדגים ופירות הים שלא שמעו על המסעדה הוותיקה בה הדגש הוא על אוכל איכותי, טריות והאותנטיות הימית.

מסעדת שצ'ופק הוקמה על ידי גדי שפי בשנת 1995 ובשנת 2011, נקנתה על ידי חן וירקרמן שעבד במקום ואמיר דוידוביץ. השניים מקפידים לשמור על הקונספט של המקום, על מנות הדגל האהובות ועל האיכות הבלתי מתפשרת של חומרי הגלם תוך שמירה על עדכניות ושילוב ערבי קונספט מגוונים ומרעננים. אוכל טרי ואיכותי באווירה נעימה ולא מחייבת, הובילה לכך שלקוחות שהגיעו למסעדה כילדים היום חוזרים עם הילדים שלהם והמשפחה המורחבת כדי ליהנות מהחוויה שהמסעדה מציעה. כמיטב המסורת, הארוחה בשצ'ופק נפתחת בשלל סלטים משתנים המוגשים באופן חופשי לשולחן עם הגעתכם למסעדה, ביניהם דג המטיאס והאיקרה הידועים שמוכנים במקום ומהווים סימן היכר לשצ'ופק הוותיקה. לאחר שתטעמו משפע הסלטים תוכלו להתפנות להזמנת המנות העיקריות.

תפריט הרשום בלוח על קירות המסעדה מציע מגוון של דגים ופירות ים טריים המשתנים מדי יום בהתאם לשלל המגיע מהים, אותם ניתן להכין בסוגי עשייה שונים.