אוסליבן O'Sullivans
  • phone077-9968874
  • addressשדרות המלאכות 121, מודיעין


שווה לבדוק

אוסליבן O'Sullivans

פאב או'סליבנס הוקם ב 2006 ומאז הפך למוסד של ממש באזור ירושלים, מודיעין והסביבה. המקום מושך אליו קהלים מכל המדינה המגיעים לחוויה אירית אותנטית. יצאנו לבדוק מה הופך את הפאב האירי לפנינה המקומית של מודיעין.

פאב "או'סליבנס" במודיעין, הנחשב למוסד של ממש באזור אשר הוקם ב2006, הוא פנינה מקומית המושכת אליה קהלים המגיעים במיוחד מכל אזור ירושלים, ואף המרכז ושאר אזורי המדינה. מדובר בפאב אירי כמיטב המסורת, אשר עם הצעד הראשון אל תוכו, מקנה תחושה כאילו נחתתם באירופה, רק מבלי להחתים דרכון.

על אף המרחב הגדול ושתי הקומות של הפאב, המאכלסות בליינים רבים, העיצוב הייחודי עוטף את הקהל בתחושה אינטימית וחמימה. המעצב ירון טל, בשיתוף עם אמן עץ המתמחה בפרט בבניית פאבים איריים, ייחסו למתחם מאפיינים של יצירת אמנות ממשית, עם עיצובי וגילופי עץ מיוחדים, ויטראז' צבעוני, טקסטורת מעניינות על הקירות, תאורה בתחושת וינטג', בנייה מאבן משתנה באזורים שונים של המקום, ושני מפלסים כל אחד מהם חובק בתוכו הפתעות שונות.

בקומה הראשונה תוכלו להתפנק בכורסאות נעימות ופינות ישיבה חמימות, ואפילו פינת אח עם כורסאות, ופינת ספרייה מהודרת. הקומה השנייה כוללת בר נפרד וייעודי לאירועים, ואף שולחן ביליארד.

למרות שאין מספיק מילים שיתארו את המראה הייחודי של או'סליבנס, נספר לכם שהמקום מושכר לעתים לצילומי סרטים, סדרות ופרסומות, בשל ייחודיותו בנוף.

הפאב המעניין הזה מגיש לכם 150 סוגי וויסקי מכל רחבי העולם, 13 סוגי בירה מהחבית ועוד סוגי בירות מבוקבקות מרחבי הגלובוס, מבחר אימתני של ליקרים וכל סוגי האלכוהול שאפשר להעלות על הדעת, קוקטיילים יצירתיים, וכמובן אלכוהול אירי ואירופי למכביר. אנחנו בטוחים שאם בהתנסויות חדשות חשקתם ? תמצאו שם מציאות אלכוהוליות שטרם לגמתם, והמבחר לא מפסיק להתחדש ולהפתיע.

בין המבצעים תוכלו למצוא... המבורגר, צ'יפס ובירה ב72 ₪, או מבצע מיוחד לערבי שישי שנקרא "כל המשפחה אוכלת באוסליבנס", במסגרתו המבוגרים נהנים ממנה ראשונה, עיקרת וקינוח לבחירתכם – ב87 שקלים בלבד להכל, והילדים מזמינים מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, כולל שתיה וכדור גלידה, ב48 שקלים להכל! ממש סעודת שבת של מלכים, ובלי לקרוע את הכיס.

המקום מתפקד כמסעדה בדיוק כפי שהינו פאב, ומציע מנות גורמה לצד נשנושים, קינוחים, וכל העולה על רוחכם.

חשוב להדגיש שבימי ראשון מתקיימות הופעות חיות, המארחות אמני מוסיקה, הרצאות וסטנד-אפ, כמו מיכה שטרית, דניאל סולומון ודנה עדיני, בן בן ברוך ועוד, וזה רק על קצה הלשון. להזמנת כרטיסים להופעות הקרובות - התקשרו ל 6199*

בימי שלישי ורביעי מוקרנים משחקי ספורט מרכזיים. כמובן שניתן לערוך אירועים בכל ימות השבוע ע"י סגירת הקומה השנייה עד 50 איש, גם בשעות הערב, ואם חשקתם בסגירת המקום כולו במיוחד לאירוע הפרטי שלכם, ניתן לעשות זאת בכל יום עד השעה 19:00 ולסגור את שתי הקומות גם יחד לבין 80 – 180 מוזמנים.

לנמנעים מגלוטן קיימות בירות ללא גלוטן ואף מנות מיוחדות לצמחוניים, טבעוניים, ועוד העדפות מיוחדות.

או'סליבנס – לחיים מאירלנד!אוסליבן O'Sullivans שדרות המלאכות 121, מודיעין 08-9702119