מסעדות | אוכל | קופונים | הנחות | ROL - Restaurant On-Line

פורטל רול - מדריך מסעדות ומגזין אוכל. מכיל מידע אודות אלפי מסעדות, בתי קפה ופאבים. בנוסף מצרף קופוני הנחה, מתכונים, קייטרינג וסדנאות בישול.

יום רביעי - 28.06.2017
לפי שם מסעדה:
ביקורות שנכתבו על: אגאדיר
המנופים 9, הרצליה (מגדלי אקרשטיין, א.ת)
09-9516551
המבורגר, Take Away, בר-מסעדה, בשרים, המבורגר
יום שישי - 16.10.2009 sendy על אגאדיר אגאדיר מקום עשר אין על האוכל שלהם הכול בשפע טרי וטעים והשרות הכי טוב שיש .
אוכל: נפלא עיצוב: מדהים שירות: מקצועי ויעיל אווירה: נעימה
לאתר של אגאדיר > הוסף המלצה על אגאדיר >
יום שבת - 12.09.2009 בועז על אגאדיר סניף מעולה של אגאדיר האוכל כרגיל מצויין אבל פה השרות ממש מעולה אדיב ויעיל נהננו מאוד.
אוכל: נפלא עיצוב: מדהים שירות: מקצועי ויעיל אווירה: נעימה
לאתר של אגאדיר > הוסף המלצה על אגאדיר >
יום שישי - 31.07.2009 משפחת ראובן על אגאדיר הכי טוב שיש אנחנו אוכלים שם קבוע במבורגר נפלא הילדים נהנים וגם אנחנו מאוכל טוב ולא ג'אנק. זה המקום הקבוע שלנו.
אוכל: נפלא עיצוב: מדהים שירות: מקצועי ויעיל אווירה: קסומה
לאתר של אגאדיר > הוסף המלצה על אגאדיר >
יום שבת - 15.11.2008 דליה על אגאדיר מסעדת הרצליה היא מסעדת הבית שלי
אוכל: נפלא עיצוב: מדהים שירות: מחויך ואדיב אווירה: נעימה
לאתר של אגאדיר > הוסף המלצה על אגאדיר >
יום ראשון - 20.05.2007 ליאת על אגאדיר חברתי ואני החלטנו לנשנש לאחר יציאה באגאדיר. הגענו בשעה 01:30 והתיישבנו על הבר.הזמנו 2 מנות כשבאחת מהן ציינו מראש אלרגיה לבצל, לאחר כחצי שעה עוד לא הגיעו המנות ומיותר לציין שאחרים שלא ישבו על הבר ונכנסו אחרינו כבר קיבלו את המנות שלהם. כששאלנו לפשר העניין אמרו לנו שזה כבר יוצא... אחרי רבע שעה שעדיין לא הגיעו המנות מאוכזבות ורעבות, ביקשנו לבטל את הכול, אז המלצרית שלוקה ביחסי אנוש או כל כישורים חברתיים בסיסיים אמרה למנהל שם עזוב בטל להן את המנה ותיפטר מהן. המנהל ניסה "לפייס" אותנו בכך שדחף לנו צלחת צ'יפס ואמר לנו שבעוד דקה יוצאות המנות ועוד בשיא חוצפתו אומר לנו שהזמנו רק לפני 18 דקות כאשר בפועל הזמנו לפני 45 דקות. כצפוי המנות לא יצאו לאחר דקה שוב ביקשנו לבטל את ההזמנה. מנהל המקום שכל קשר בינו לבין יחסי אנוש הוציא 2 מנות וכצפוי בשתי המנות היה בצל לאחר שהדגשנו מפורשות שבאחת מהן יהיה רשום אלרגיה לבצל. המלצרית עוד הוסיפה ואמרה אפשר לסדר את זה נחליף לחמנייה ויהיה אותו ההמבורגר והסברנו לה שגם אם מחליפים לחמנייה עצם העובדה שההמבורגר נגע בבצל זה מספיק כדי שחברתי תתנפח ותפתח תסמיני אלרגיה. לבסוף הסכימו לבטל אחרי שלב התעללויות מצידם. ועוד המלצרית ברוב חוצפתה אומרת אתן לא תשלמו על כלום ולא נחייב אתכן על השתייה כדי שתצאו בטעם טוב.
חברה' בתור לקוחה קבועה בסניף הנמל ואני ממש לא מהמקטרים או מהלקוחות המציקים, בחיים שלי לא נתקלתי בשירות וביחסי אנוש לוקים בחסר ובאטימות כזו שמתחילה מהמנהל ועד המלצרית בדלפק.
רצוי שתעשו בדק בית בסניף הזה והייתי מתחילה במנהל.
כמו שאמרו גדולים ממני: "פייר, אני מאוכזבת".
אני לסניף הזה לא חוזרת.

לאתר של אגאדיר > הוסף המלצה על אגאדיר >
לדף הבא  1  2  
7009 מסעדות במאגר
”  “ על