מסעדות | אוכל | קופונים | הנחות | ROL - Restaurant On-Line

פורטל רול - מדריך מסעדות ומגזין אוכל. מכיל מידע אודות אלפי מסעדות, בתי קפה ופאבים. בנוסף מצרף קופוני הנחה, מתכונים, קייטרינג וסדנאות בישול.

יום רביעי - 18.10.2017

למנה עיקרית חזרנו למקורות והזמנו המבורגר קלאסי עם צ'יפס ומנת שניצל עם תוספת הום פרייז. ההמבורגר היה מעולה – 250 גרם של בשר עסיסי, מלווה בצ'יפס בשרני ופריך, שהגיע רותח, כמו שאנחנו אוהבים. אם תירצו תוכלו לקבלו גם בגרסת הבית, כאשר בתערובת חבויים גם חצילים, פיסטוקים וקשיו. גם השניצל של אדיסון – מהזן הדק והפריך – לא אכזב, וההום פרייז שנחו לצידו היו מצוינים, כמו שרק תפוחי-אדמה ששולבו בנדיבות עם חמאה יכולים להיות. כמו כל המנות באדיסון גם כאן האוכל מילא יפה את הצלחות הגדולות באופן אשר ישביע את רצונו (וקיבתו) גם של האדם הרעב ביותר.

לאור גודל המנות, לשלב הקינוחים הגענו שבעים למדי. ועדיין, לוותר על קינוח לא הצלחנו, וטוב שכך. "אצבעות אדיסון" שהזמנו היו מעולות. ממש "ללקק את האצבעות". מדובר בשתי אצבעות טרי-קולד עבות וארוכות, הכוללות שוקולד לבן מעל, שוקולד מריר במרכז, ושוקולד חלב משובץ אגוזים פריכים בתחתית. ואם זה לא מספיק, רוטב השוקולד "זורם" לאורך הצלחת הארוכה באופן כה מגרה שכמעט קשה להפריע את מנוחתו (אבל רק כמעט...). מנה אידיאלית לחובבי השוקולד, שבהחלט מספיקה לשניים. גם הסורבה שהזמנו (3 כדורים בטעמי קוקוס, תות ופסיפלורה) היה מצוין – מרענן מאוד, לא מתוק מדי ועם טעם פירותי חזק.

באם חפצה נפשכם בערב שהוא יותר מחוויה קולינארית, אתם מוזמנים לדק המסעדה בה מארחים בערבי הקיץ בר-סושי, המוכן לעיני האוכלים, מסך ענק לחובבי הספורט ומופעי מוזיקה מעולים בערבי שלישי.
מפוצצים אך מרוצים יצאנו לדרכנו חזרה ועכשיו אנחנו כבר נזכור לבטח שאדיסון גם המציא את נורת החשמל אבל גם יודע להאיר את הבילוי עם אוכל מצוין ואווירה מחשמלת.
מאת: אופיר לזר
אדיסון - המצאת המאה
"אדיסון" – בר-מסעדה מושקע ומעוצב – ממתין לכם ברעננה עם בילוי מואר ומחשמל הכולל אווירה מעולה, אוכל איכותי ומשביע והרבה הנאה!
בערב יום חמישי החלטנו, אשתי ואני, לחזור למכורתנו, הלא היא רעננה, והגענו למסעדת "אדיסון", אשר ממוקמת במתחם הפארק השוקק ממערב לעיר. בשמונה וחצי המסעדה רחבת הידיים כבר הייתה מלאה למדי, וזמן קצר אחר-כך החל להתמלא גם הבר המרווח שבמרכזה. למרות האטרקטיביות של הבר הרחב ועמוס המשקאות (המוצגים על רקע של תאורה מתחלפת) וכורסאותיו הגבוהות והמפנקות, בחרנו לבסוף להתיישב על ספה לצד שולחן פינתי, וציינו לעצמנו שביום מעט חמים יותר גם הדק שבחוץ יכול היה להוות בחירה טובה.

העיצוב של "אדיסון" מזכיר מעט דיינר אמריקאי הפוגש פאב בעיצוב מודרני מתוחכם. כזה שמצליח להתאים בעת ובעונה אחת גם לארוחת ערב משפחתית וגם לזוגות שמחפשים אווירה מעט יותר "ברית", עם מוסיקת רקע כיפית שגם מאפשרת שיחה. סידור השולחנות המוצלח מבטיח שכל שולחן זוכה לחלל אינטימי משלו, כך שלא תמצאו עצמכם משתתפים סמויים בשיחתם של יושבי שולחנות אחרים, כמו שקורה לעיתים במקומותינו.

עיון בתפריט חשף בפנינו תפריט אקלקטי למדי. לצד המנות שציפינו למצוא במקום כמו אדיסון – המבורגר, שניצל ודומיהם – הופתענו לגלות שהתפריט כולל גם מגוון רחב של דגים, מאכלי-ים ומנות סושי. מבט קצר על הסועדים והמלצרים סביבנו לא הותיר כל ספק כי אלו זוכות לפופולאריות לא מבוטלת, ולכן, על אף מצב הרוח הקרניבורי שבו הגענו, החלטנו גם אנחנו לשלבן בהזמנה.

לראשונות הזמנו סיגר טלה בגספצ'ו שרי וטחינה, סלט "אדיסון של פעם" ורול סושי (8 יח'). כשמנת הסיגר הגיעה לשולחננו שמחנו לגלות שמדובר במנה ראשונה נדיבה למדי (כמו כל המנות במסעדה, אבל נגיע לזה מאוחר יותר...). היא כללה 4 סיגרים עבים ופריכים, שנחו על מצע גספצ'ו ועוטרו בטחינה. בשר הסיגרים היה עסיסי, והשילוב עם הגספצ'ו והטחינה התגלה כמרענן ומקורי. מעין גרסה עם טוויסט למי שמתגעגע לפסטלים הפופולאריים מהעבר. סלט אדיסון של פעם כלל תערובת חסות עם שבבי טורטיה וזעתר ברוטב כוסברה וגבינת פטה. כל זה משולב במגוון שורשים קצוצים המפגישים את ה"פעם" עם ה"עכשיו" ויוצרים מנה ייחודית שהחזירה אותנו לבית סבתא ובו-זמנית הקפיצה אותנו למחוזות חדשים ולא מוכרים. חתמנו את הראשונות ברול הסושי, שהיה טעים מאוד וטריותו הרבה ניכרה בכל מרכיביו.