מסעדות | אוכל | קופונים | הנחות | ROL - Restaurant On-Line

פורטל רול - מדריך מסעדות ומגזין אוכל. מכיל מידע אודות אלפי מסעדות, בתי קפה ופאבים. בנוסף מצרף קופוני הנחה, מתכונים, קייטרינג וסדנאות בישול.

יום ראשון - 22.10.2017

ב"ג'קו" נתניה אין תפריט דגים. על לוח רשומות כל מנות הדגים ופירות הים המוגשות במסעדה באותו היום, על-פי מה שהצליחו לדוג באותו הבוקר (העניין מלווה בהסבר של המלצרית המקסימה). ערבות לטריות ולניקיון ברמה הגבוהה ביותר. בכל צהריים מוגשת במקום עסקית של דג או מנת פירות ים, יחד עם שפע הסלטים שאנחנו זכינו בהם, בתוספת שתייה, במחירים שנעים בין 59 ל-64 ₪. גם בכיס "ג'קו" יודעים לתת יתרון!

מנות פירות הים מגיעות ברוטב או בבישול נוסח פאייה (עם אורז). מנות הדגים מגיעות כדג שלם או פילה, עם אפשרות לטיגון או צלייה. דנה בחרה מהדגים היומיים מנת לברק. אני, לעומת זאת, בחרתי בדניס. שתינו הקשבנו להמלצת המלצרית וביקשנו חצי צלייה חצי טיגון ואכן יצאנו מרוצות. כל מנות הדגים ב"ג'קו" מגיעות עם פלחי תפוחי אדמה צלויים ומרפדי בטן. כל אחת מאיתנו התכנסה בתוך הדג שלה ואכלה בהנאה. מזמן לא נהנו ככה. מרוב שהיה לנו טעים אכלנו מאוד מהר. אולי שכחנו שהדג טרי, אך כבר לא שוחה.

המלצרית החביבה הגיעה חיש קל ושלפה לנו מגבוני בד. היא כנראה קוראת מחשבות. נשענו לאחור ונשמנו לרווחה. חישבנו עד כמה אנחנו מסוגלות עוד לאכול קינוח. התשובה הייתה ברורה. לא אומרים "לא" לקינוח ביתי של טראפלסים עבודת יד! שאבנו גם אותם בחשק רב. "ג'קו" מסתבר, מגישה מעדנים אמיתיים גם בקינוחים! הכל כיף, טעים וטרי פה מהדג עד הקינוח!
מאת: אודליה צדוק
מארש הדייגים
ל"ג'קו" רשת של מסעדות דגים מצליחות ואהובות. הלכנו בצהריים לעסקית מאוד משתלמת ב"ג'קו נתניה" וחזרנו מאושרות, שבעות ונרגשות
טריות אמתית זה המצרך הכי חשוב במסעדה. גם אם יהיו חומרי הגלם הטובים בעולם, כלום לא יהיה שווה ללא טריות אמתית. במסעדות דגים, הטריות חשובה פי כמה. אם אתם לא דגים את הדגים שלכם בעצמכם, כל שנותר הוא להתניע ל"ג'קו" (מסעדת דגים) הקרובה וליהנות.

זה היה ביום סגרירי וקר. לי ולדנה בת דודתי, התחשק לצאת לארוחה יחד. דגים הייתה הבחירה הבריאה והטובה ביותר. רשת "ג'קו – דגים ומאכלי ים" הייתה הדג הראשון שקפץ לנו לראש. מבירור קצר התברר שסניף נתניה (קרוב לאיקאה) הוא הסניף הקרוב אלינו ביותר. התנענו את רכבנו ויצאנו חיש קל אל עבר נתניה השרונית.

כבר בחנייה רחבת הידיים הבנו שהגענו למקום הנכון. חנינו ממש מתחת לכניסה ל"ג'קו", לא כמו בתל-אביב, שם אפשר לחפש חנייה שעה. כאן מקלים על הלקוח, אולי כי יודעים שבסוף הארוחה, בחזרה לרכב, הוא בקושי יוכל ללכת מרוב אוכל (כמונו...).

דנה ואני התיישבנו לצד הוויטרינה הגדולה. בשולחן שלידינו חגגו תיירים, נהנים להם מכל טוב וצוחקים בקול רם, ואילו אנחנו רק התחלנו את הבילוי שלנו... המלצרית החביבה נגשה אלינו ישר, מגש גדול בידה, עמוס כל טוב. תחילה פוקצ'ת הבית הוגשה אל שולחננו. לא מדובר במאפה רווי בצק וכבד. ב"ג'קו" הדברים יותר מיוחדים. הפוקצ'ה הביתית של ג'קו דקה ואוורירית, כזו שאפשר לנגב איתה את שפע הסלטים, אך גם נשאר מקום לנתח דג טוב. סלטי הבית היו גם הם טריים ומפתיעים, ובנוסף – מוגשים במשך כל הארוחה ללא הגבלה. ברשימה החלקית נכחו: סלט כרוב סיני, סלט עגבניות שרי, טחינה ירוקה, חציל יווני, קישואים בצזיקי, וסלט ירקות גדול ועשיר, כזה ששווה להזמין במיוחד בכל מסעדה אחרת! בערמומיות של רעבות אמיתיות בצענו מהפוקצ'ה הנהדרת והתחלנו לנגב ולאכול מכל הבא ליד. בעודנו לועסות, מרוצות מהטריות, הונח על שולחננו גם חציל בלאדי שלם בטחינה. מנה מכובדת לכל דבר, עם חצאי עגבניות ובצלים צלויים – מפתיע ב"ג'קו" נתניה.